Bukan Batal...Ganti

salam 1 LOX..

dulu aku ade cakap nk buat movie.. tema die macam RAWANG GANGSTER kot..
tapi sori semue...movie tu batal sebab waktu pasca PMR kite yang 'extreme-pack' gile..tapi papepon
korang takyah risau k..aku akan ganti movie tu dengan short-film baru...rasenyer ramai dah tahu kot..tajuk die.....AKU INGIN KE SANA (A.I.K.S)..shooting dah buat dah..aku akan cube usahakan nak siapkan vid tu k...sori atas masalah teknikal yang menyebabkan movie impian kite terbatal macam tu je..aku ngan idin dah cube..tapi TUHAN tak mengizinkan ..sori2 sangat2 ye

aku harap movie ni akan siap gak akhirnya..INSYA-ALLAH..ok.tahniah atas support korang sepanjang pasca PMR berlangsung..smuenye walk dgn lancar..bagus2 ..tayangan pasca PMR haritu aku akan ubah sikit.. untuk lagi menyerikan lagi vid tu k..ade mase aku upload kat youtube ok..

lastly, gud luck for our PMR result pada 22 DISEMBER nanti...datang jangan tak datang..oklah..aku harap misi kita untuk beat result tahun lepas tercapai..AMIN..

salam 1 L.O.X

Love to hear what you think!